Půl druhého tisíce žalujících se těšilo na údajných půl miliardy korun. Ve věci náhrady se velmi angažovala eurokomisařka Věra Jourová, výsledek byl neslaný nemastný – firma se zavázala dva roky zdarma odstraňovat závady vzniklé machinací se softwarem, přičemž se ukázalo, že žádné nejsou.
Záleží tedy na formulaci sdělení. Češi, máte po ptákách, to je koření do nejedné polívčičky a brzy uvidíme, kteří kuchaříčkové třímají vařečku. Víc by nás mělo znepokojovat rozhodnutí vedení VW, že degraduje výrobky Škoda Mladá Boleslav na úroveň Dacie. Škodovky jsou příliš atraktivní a je třeba je ponížit, takto se dá číst rozhodnutí. Ovšem ve světle toho, že se Volkswagen rozhodl k sebelikvidačnímu přechodu na elektromobilitu, je to asi už všechno jedno. Pokud se naplní zelené likvidační plány pro evropskou industrii, půjde to do kopru všechno, nejen jedna česká automobilka.
Jsme v rukou šílenců. A ti, co věří, že jim někdo vysoudí na VW čtvrt mega, by si měli dát led na hlavu.
Probudil jsem se v pět a ne a ne zase usnout. Pak se to začalo dařit – a už jsem skoro usnul, když začal pes chrápat. Nevím, zda to byla Gari nebo Nora. Mají svoje pelechy na druhé straně místnosti, takže jsem zdroj nedokázal rozeznat. Celkem vzato, je to jedno, zdali to byla jedna nebo druhá. Začala lehýnce chrápat, spíš pochrupovat, maličko, ale dost na to, aby mě to vytrhlo z usínání. Napadlo mě, že budu muset vstát, jít k ní a pohnout pelechem. Jenže to přestalo a já zase začal usínat, načež se všechno opakovalo.
Jak to ale bylo? Rušil jsem ji ze spánku já svým převalováním, anebo rušila ona mne? Byl to začarovaný kruh, nebo náhodný souběh ranní nespavost?
Život zodpoví každou otázku, vše vyřeší: já tady píšu do Hyeny a obě potvory spí jak zařezané.