2018
leden / 3. / 4. / 5. / 6.-7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20.-21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 30. / 31.
únor / 1. / 2. / 3.-4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.-11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17.-18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24.-25. / 26. / 27. / 28.
březen / 1. / 2. / 3.-4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.-11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17.-18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24.-25. / 26. / 27. / 28. / 29. / 30. / 31.
duben / 1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7.-8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.-22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28.-29. / 30.
květen / 1. / 2. / 3. / 4. / 5.-6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12.-13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 19.-20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26.-27. / 28. / 29. / 30. / 31.
červen / 1. / 2.-3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.-10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16.-17. / 18. / 19. / pauza / 26. / 27. / 28. / 29. / 30.
červenec / 1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7.-8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.-22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.
srpen 1. 2. 3. 4.-5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.-12. 13. 14. 15. 16. 17. 18.-19. 20. 21. 22. 23. 24. 25.-26. 27. 28. 29. 30. 31.
září 1.-2. 3. 4. 5. 6. 7. 8.-9. 10. 11. 12. 13. 14. 15.-16. 17. 18. 19. 20. 21. 22.-23. 24. 25. 26. 27. 28.-30.
říjen 1. 2. 3. 4. 5. 6.-7. 8. 9. 10. 11. 12. 13.-14. 15. 16. 18. 19. 22.


(Říjen - prosinec 2000, rok 2001, 2002, dále rok 2003, 2004 a 2005,
dále rok 2006 a 2007
rok 2008, rok 2009, rok 2010 , rok 2011 , rok 2012 , rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016, rok 2017

ČTENÍ:
Kontakt (sci-fi workshop)
Zlatá padesátá (vzpomínky na dětství)
Vietnam story (veterán Prošek vzpomíná)
Pérák kontra Globeman (Comics O.Neffa)
Vzpomínky O.Neffa na srpnové dny 1968
Galerie obrazů Ondřeje Neffa


NEVIDITELNÝ PES
ZVÍŘETNÍK
SCI-FI
Knéblův web
    WOLESCHKO.CZ

Astonův web
    NEFF.CZ

Neffova galerie
Wagnerův web
    BOSKOWAN.COM

Flag Counter


Toto je DENÍK:  do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patričně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. 
Rediguje Ondřej Neff, grafiku vytváří Tom Vild.
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1212-673X.

Památce německého ovčáka Gordona (*23.4.1984, +5.3.1996), který mě přivedl k poznání, že události světové, domácí, rodinné a psí mají ze zřetele věčnosti stejný význam. Neviditelného psa dovedl dělat způsobem, jaký jeho nástupce rottweiler Bart (*29.9.1996, + 4.9.2008) se nikdy nenaučil napodobit. No a od 8.8.2002 památce mé ženy Michaely (*1.1.1945), která od nás na tu věčnost odešla. Tohle zase neumím já pochopit.
Pondělí 28.5.2018, počítadlo.abz.cz
  • Irové po letech povolí potraty, pro se vyslovily dvě třetiny lidí
  • Kim Čong-un se na hranicích překvapivě opět sešel s Mun Če-inem
  • V Británii zatkli novináře za reportáž od soudu s muslimským gangem
  • ANO nemá plán B v případě neúspěchu referenda v ČSSD, přiznal Brabec
  • Poche navrhuje vyřizovat žádosti migrantů už v Libyi, lodě potápět odmítá
  • Eurozóna není podle Babiše prioritou, s korunou je prý spokojený
  • Čubu v Senátu nahradí Goláň, hlasovat přišlo jen 10 % voličů
  • Aktivisté narušili inscenaci v Brně, vyvedla je policie
  • Počasí v Praze: jasno, 30 °C

     
 border=
    Umění a politika
    Miroslav Sládek opět vyvstal z politického hrobu, blíží se úplněk a zombie mají pohotovost. Exponoval se na festivalu Divadelní svět Brno a figuroval v exhibici, která narušila představení divadelní hry Naše násilí a vaše násilí. Ta je zde performována, napsal ji chorvatský režisér Oliver Frjič. V inscenaci Ježíš znásilňuje muslimku, na to nastoupil Sládek a jeho kohorta pod hlavičkou Slušní lidé a do toho vlítla policie a je z toho aféra, ke které se vyjadřují papaláši všech odstínů politické duhy.

    Protože jsou to papaláši, nechápou jednu podstatnou věc a skočili na udičku. Na špičce té udičky ue Umění s Velkým U Na Začátku. Čím větší kravina, tím větší umění, to je ta zásada.

    Čímpak nás příště oslní Oliver Frjlič? Může posadit Pannu Marii na židli v bordelu, aby masturbovala tváří do publika. To bude ještě větší Umění s Velkým U Na Začátku. Kdyby tu židli posadil do mísy hoven, bylo by to ještě větší Umění s Velkým U Na Začátku.

    Ono se zavedlo v devatenáctém století, že se umění pozná podle míry skandálu uměním vyvolané. Zavedlo se, že míra skandálu je úměrná míře uměleckosti. Ona je to ale blbost. Pan Frjič svou performancí je provokativní asi tak, jako kdyby na jevišti předvedl Lenina coby zrzavého syfilitika s vraženými sklony. Toto není protest, to je trapné souznění s mainstreamovým míněním. Mainstreamové mínění nám káže, že naše násilí je rovno vašemu násilí. Pan Frjlič se pachtivě přichomejtne a nechá muslimku opíchat Ježíšem Kristem. Zaslouží pochvalu za extrémní polohu umění, jak to klasifikuje Martin Glaser, ředitel Národního divadla Brno. To ale není extrémní poloha umění. To je extrémní konformismus převládající ideologii. Kdyby chtěl být pan Frjič rebel a chtěl by jít proti proudu a chtěl by provokovat a utkat se s cenzurou, ať se kupříkladu utká s homo - bisex—kdovíco loby. Ať hodí výzvu genderovému terorismu. Ať se postaví ekoterotistům. To by byl akt odvahy. Jsme ve světě přituhující cenzury, ve světě kdy je svoboda projevu omezována, kdy mocní tohoto světa vymýšlejí nejrůznější kličky jak zardousit nová svobodná média. Prostoru k protestu je dost. Pan Oliver Frjlič se vydal vyšlapanou cestou vstříc potlesku, protože ví, že toto se nosí, toto se chce, toto je podporováno.

    Celý ten výjev, čímž myslím představení + Sládek + svalovci Slušní lidé + policajti, celý ten výjev je trapnost korunující divadelní veletrapnost.

    Není vše umění, co se do umění cpe. Ta věc zasluhuje pohrdání, nic než pohrdání na ni nenalézám.
     
 border=
    Čtěte digineff.cz. Navštěvujte facebook.com /Digineff.cz
     
 border=
    Eliášek po měsíci

    Anna s Radkem přivezli v neděli opět Eliáška. Chlapeček je na světě měsíc a pár dnů, vyrostl o sedm centimetrů. Pejskové projevují mírný zájem o Eliáška, Eliášek o pejsky žádný. Zatím jsou to zájmové mimoběžky.

    Jakž takž zvědavá je Gari. Opatrně nasune hlavu do košíku ve kterém Eliášek spí a očuchá ho. Nora stojí opodál a přihlíží. Možná se obává, že se v tom chlapečkovi probudí psožravá šelma? Nevím, nicméně je zřejmé, že důvěru nemá žádnou.
    Jejich obezřetnost chápu a sdílím. Taky se do miminek raději nepletu.