2017
leden / 6. / 7.-8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.-22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

únor / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11.-12. / 13. / 14. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 25.-26. / 27. / 28.

březen / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25.-26. / 27. / 28. / 29. / 30.

duben / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16 / 17. / 18. / 19. / 20. / pauza - cesta do Izraele

květen / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.-7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13.-14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20.-21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27.-28. / 29. / 30. / 31.

červen / 1. / 2. / 3.-4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.-11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17.-18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24.-25. / 27. / 28. / 29. / 30.

červenec / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22.-23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28. / 29.-30. / 31.

srpen / 1. / 2. / 3. / 4. / 5.-6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / pauza - cesta do Skotska / 21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26.-27. / 28. / 29. / 30. / 31.

září / 1. / 2.-3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.-10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16.17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23.-24. / 25. / 26. / 27. / pauza - cesta do Japonska / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.


ZDE.
(Říjen - prosinec 2000, rok 2001, 2002, dále rok 2003, 2004 a 2005,
dále rok 2006 a 2007
rok 2008, rok 2009, rok 2010 , rok 2011 , rok 2012 , rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016

ČTENÍ:
Kontakt (sci-fi workshop)
Zlatá padesátá (vzpomínky na dětství)
Vietnam story (veterán Prošek vzpomíná)
Pérák kontra Globeman (Comics O.Neffa)
Vzpomínky O.Neffa na srpnové dny 1968
Galerie obrazů Ondřeje Neffa


NEVIDITELNÝ PES
ZVÍŘETNÍK
SCI-FI
Knéblův web
    WOLESCHKO.CZ

Astonův web
    NEFF.CZ

Neffova galerie
Wagnerův web
    BOSKOWAN.COM

Flag Counter


Toto je DENÍK:  do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patričně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. 
Rediguje Ondřej Neff, grafiku vytváří Tom Vild.
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1212-673X.

Památce německého ovčáka Gordona (*23.4.1984, +5.3.1996), který mě přivedl k poznání, že události světové, domácí, rodinné a psí mají ze zřetele věčnosti stejný význam. Neviditelného psa dovedl dělat způsobem, jaký jeho nástupce rottweiler Bart (*29.9.1996, + 4.9.2008) se nikdy nenaučil napodobit. No a od 8.8.2002 památce mé ženy Michaely (*1.1.1945), která od nás na tu věčnost odešla. Tohle zase neumím já pochopit.
Víkend 7.-8.2. 2015,
  • Šíitští povstalci v Jemenu převzali moc a rozpustili parlament
  • Merkelová a Hollande začali jednat s Putinem o příměří na Ukrajině
  • Za tragédii na Tchaj-wanu může chyba motoru i pilota, ukázal záznam
  • Zástupci vlády a justice se dohodli v otázce platů soudců a prokurátorů
  • Odbory chtějí zvýšit minimální mzdu až o tisíc korun. Sobotka není proti
  • NSS zamítl stížnost ministerstva, plán péče o Šumavu neplatí
  • UJAK se proti neprodloužení akreditace odvolá, řekl rektor
  • NKÚ podal kvůli dotacím do sportu tři trestní oznámení
  • Počasí v Praze: oblačno, ledva 1°C
    
 border=
    Referendum o homosexualitě
    V sobotu se na Slovensku koná plebiscit týkající se zákona o rodině. Předcházela mu velká politická bitva. Koná se na základě petice podané půlmilionem občanů. Původně měl plebiscit být spojen s komunálními volbami.

    Prezident Kiska však požádal Ústavní soud o prozkoumání ústavnosti otázek plebiscitu a tím se propásla možnost jeho spojení s pravidelnými volbami. Zkušenost pak ukazuje, že o plebiscit bez podpory jiných voleb není na Slovensku zájem. Pokud se ho nezúčastní padesát procent voličů, nebude platit.

    Otázky se týkají definice manželství jako svazku muže a ženy, dále pak adopce a výchova dětí páry stejného pohlaví a povinnosti žáků účastnit se hodin sexuální výchovy a poučení o eutanazii.

    Je to referendum poněkud kuriózní. Předkladatelé petice vycházeli z výzkumů veřejného mínění – to je v těchto otázkách jednoznačně pro zachování tradičních konceptů. Teď ale jde o to, aby se stoupenci tradičních názorů zvedli ze židle a odebrali se k volební urně.

    V českém veřejnoprávním rozhlase komentoval v pátek ráno biskup Václav Malý slovenské referendum. Naprosto jednoznačně podpořil myšlenku tradičního manželství muže a ženy s tou poznámkou, že registrované partnerství je správné coby legální řešení běžných problémů života, jako je dědictví anebo zdravotní informace.

    Na daný problém nelze mít takzvaně objektivní názor. Ostatně samo úsloví „objektivní názor“ je protimluv, názor objektivní být nemůže. Jedno je ale jisté, dá se říci objektivně. Partnerství, tedy institucionalizace vztahů, je dobově definované a mění se v čase. Známe mnoho různých typů takových vztahů. Muslimové mají mnohoženství, mormonům ho oficiálně zakázali, ale chtělo by se... V Tibetu znají „rozšířenou rodinu“, kdy žena sdílí dva muže. V Evropě byl na homosexualitu zcela jiný pohled v antice a v renesanci a jiný ve středověku a v dobách historicky nedávných. Lidem bědujícím nad homosexualitou jako zkázou rodiny dlužno připomenout, že zásadní ránu tradiční rodině zasadil institut rozvodu. Přitom dnes by jen šílence mohlo napadnout, že by rozvod měl být znemožněn – dnes i děti z rozvedených manželství zcela chápou, že lidé se v různých etapách života mohou sejít a rozejít a je podstatné zachovat vzájemnou úctu i po rozchodu a že slušné rozvedené manželství s dohodou o výchově dětí je nesrovnatelně pro dítě lepší, než uměle udržované manželství v atmosféře vzájemné nenávisti.

    Takže kategorická slova monsignora Malého rezonují kategorický ideologický pohled. Je to tak trochu hlas z jiného časoprostoru, podobně jako nedávné vyjádření Tomáše Halíka k Charlie Hebdo.

    Ono samo to slovenské referendum je také z jiného časoprostoru.
    
 border=
    Politicky korektní polibek
    Ohlédnu se a ony se líbají! Obvykle se snaží chytit jedna druhou za obojek. Nekoušou se a obě zjistily, že obojek je vhodné uchopitadlo. Ještě lepší by bylo to plandavé ohaří ucho, ovšem to je uchopitadlo bolavé. Takže se při zápasech hraje o obojek – ejhle, zrodila se pravidla bojového psího sportu!

    Toto ale nebylo chňapání obojku, to byl huban jak má být, čenich na čenich, scéna jak s Romea a Julie v novodobém, politicky korektním, tudíž lesbickém pojetí. Bylo mi věru divné, co t ty holky dělají a nebudu ždímat trapné krůpěje komiky předstíráním, že jsem si myslel, že je to huban déle než setinu vteřiny.
    Spíš mě zajímalo, o co se tahají. No ovšem, fusekle!

    Fusekle zabavena a následoval boj za standardních pravidel: kdo chytí obojek druhého, vítězí v kole... na neomezený počet kol.

    Apropos fusekle, vyzrál jsem na ně. Byl jsme v Lidlu koupit sejra a koupil jsem si fusekle, popsané: pondělí, úterý atd. Věřím, že mi odpadne starost s párováním ponožek po vyprání.
    Věřím, ale víře nepropadám. Vím, jak dovedou být fusekle záludné.

    Kdo zvítězí? Fusekle už prohrála.

    
 border=
    Čtěte digineff.cz. Navštěvujte facebook.com /Digineff.cz