2017
leden / 6. / 7.-8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.-22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

únor / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11.-12. / 13. / 14. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 25.-26. / 27. / 28.

březen / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25.-26. / 27. / 28. / 29. / 30.

duben / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16 / 17. / 18. / 19. / 20. / pauza - cesta do Izraele

květen / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.-7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13.-14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20.-21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27.-28. / 29. / 30. / 31.

červen / 1. / 2. / 3.-4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.-11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17.-18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24.-25. / 27. / 28. / 29. / 30.

červenec / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22.-23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28. / 29.-30. / 31.

srpen / 1. / 2. / 3. / 4. / 5.-6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / pauza - cesta do Skotska / 21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26.-27. / 28. / 29. / 30. / 31.

září / 1. / 2.-3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.-10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16.17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23.-24. / 25. / 26. / 27. / pauza - cesta do Japonska

říjen / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / pauza - cesta na Island


/ 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

listopad / 1. / 2. / 3. / 4.-5. / 8. / 9. / 10.-11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25.-26. / 27. / 28. / 29. / 30.

prosinec / 1. / 2.-3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.-10.


(Říjen - prosinec 2000, rok 2001, 2002, dále rok 2003, 2004 a 2005,
dále rok 2006 a 2007
rok 2008, rok 2009, rok 2010 , rok 2011 , rok 2012 , rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016

ČTENÍ:
Kontakt (sci-fi workshop)
Zlatá padesátá (vzpomínky na dětství)
Vietnam story (veterán Prošek vzpomíná)
Pérák kontra Globeman (Comics O.Neffa)
Vzpomínky O.Neffa na srpnové dny 1968
Galerie obrazů Ondřeje Neffa


NEVIDITELNÝ PES
ZVÍŘETNÍK
SCI-FI
Knéblův web
    WOLESCHKO.CZ

Astonův web
    NEFF.CZ

Neffova galerie
Wagnerův web
    BOSKOWAN.COM

Flag Counter


Toto je DENÍK:  do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patričně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. 
Rediguje Ondřej Neff, grafiku vytváří Tom Vild.
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1212-673X.

Památce německého ovčáka Gordona (*23.4.1984, +5.3.1996), který mě přivedl k poznání, že události světové, domácí, rodinné a psí mají ze zřetele věčnosti stejný význam. Neviditelného psa dovedl dělat způsobem, jaký jeho nástupce rottweiler Bart (*29.9.1996, + 4.9.2008) se nikdy nenaučil napodobit. No a od 8.8.2002 památce mé ženy Michaely (*1.1.1945), která od nás na tu věčnost odešla. Tohle zase neumím já pochopit.
pátek 7.3. 2008,
  • Obama, Clintonová i McCain patří mezi příznivce protiraketového deštníku
  • Kvůli růstu cen potravin vyzvalo OSN Evropskou unii k přehodnocení biopaliv
  • Ruský bombardér opět provokoval, tentokrát nad americkou letadlovou lodí Nimitz
  • Lidovci vyzvali Topolánka, aby bezpodmínečně a bezodkladně jmenoval Čunka do vlády
  • Schvalování února 1948 není trestné, řekli žalobci, takže byla na KSČM podána nová žaloba
  • Podpora v nezaměstnanosti by se podle Nečase mohla od r. 2009 zkrátit z 6 na 5 měsíců
  • Kvůli reformám ve zdravotnictví požadují lidovci urychlené svolání koaliční schůzky
  • Vládní výbor se shodl, že tělesné tresty dětí by mohly být v budoucnu zakázané
  • Počasí v Praze: jasno, velmi mírné oteplení

    ČESKÝ POLITICKÝ CIRKUS: Odbory na politickém surfu
    Je to opravdu vysvědčení slabomyslnosti: odbory se rozhodly štvát lidi uprostřed konjunktury, kdy se lidem daří líp než kdykoli před tím, nezaměstnanost klesá - ostatně, i ta nezaměstnanost je umělý pojem ve státě, kam se lidi na práci musí dovážet z ciziny. Odbory se jednoznačně rozhodly kopat za sociální demokracii, respektive za komunisty, a jako záminku si vzaly takzvanou reformu. Přitom tato takzvaná reforma je pouhý náznak vůle, že by se nějaká reforma měla dělat.

    Copak asi bude Českomoravská konfederace odborových svazů dělat, až nastane skutečná recese - a ta dříve či později nastane, stejně jistě, jako že po slunečném počasí začne pršet. Kéž by to byla jen přeháňka a ne doba ledová - i ta může nastat, když průmysl a obchod zjistí, že se v zemi promořené odborářstvím nedá pracovat a odtáhnou jinam, kde je v popředí zájmu práce a ne ždímání takzvaných sociálních jistot? Pan Milan Štěch a jemu podobní vykukové už teď mohou mít vysvětlení toho jevu: je to mezinárodní kapitalismus, ne-li rovnou imperialismus. Oni sami o své dobré bydlo mít starost nemusí, to si zajistí, i kdyby si měla ekonomika kleknout. A vinu na někoho jiného dokážou tihle pánové vždycky svést. Takže z jejich pohledu se nic neděje.
    A občan? Ten půjde s radostí stávkovat.
     
border=

    JAK ŽIVOT JDE: Nestalo se, ale mohlo
    Myslel jsem včera na chumelenici na dálnici a na hromadnou bouračku na Vysočině, která ve středu zastavila D21 v obou směrech. Třebaže jsem tam nebyl , troufnu si předpokládat, že na vině je obecný jev - arogantní rychlé jezdění bez rezervy. I ve sněhu se dá jet bez bouračky, jenže se musí jet pomaleji a ve větších odstupech. Tak je to jednoduché.
    Vzpomínal jsem na to včera kvůli této příhodě: jel jsem od nás od Zvole a blížil jsem se k Břežanům. Už jsem se blížil k místu, kde v posledních dvou letech vyrůstá nová čtvrť. Spatřil jsem u silnice dva chlapy, vypadali jako povaleči, každý třímal v ruce láhev piva. Nebyli ve vozovce, stáli mimo silnici. Více méně z opatrnosti jsem vjel do protisměru - a v tu chvíli jeden z nich klopýtl, upadl a rozplácl se na vozovce, v těch místech, kudy bych jel, kdyby mě nenapadlo vyjet do protisměru. Byl to prudký pohyb, spíš pád než cokoli jiného. Kdybych jel normálně, tedy ve své směru, nedalo by se zabránit přejetí. Ten člověk unikl smrti jen proto, že jsem si dal rezervu, kterou by - odhaduji - většina těch bravurních jezdců pokládala za nesmyslnou. Takže se nestalo nic. Chlap se zvedl a potácel se dál, já jel taky po svých, do statistiky nehod nic nepřibylo. Ten chlap měl prostě štěstí.
    Jistě, tohle se nedalo předvídat a kdyby k tomu došlo, velmi pravděpodobně by mě policie z ničeho nevinila. Jenže já bych dále žil s pocitem, že mi pod koly někdo zemřel. Každopádně mě to utvrdilo v přesvědčení, že dobře dělám, když si dávám rezervy a že je to důvod, proč jsem za pětačtyřicet let řízení auta neměl žádnou nehodu.