2017
leden / 6. / 7.-8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.-22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

únor / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11.-12. / 13. / 14. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 25.-26. / 27. / 28.

březen / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25.-26. / 27. / 28. / 29. / 30.

duben / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16 / 17. / 18. / 19. / 20. / pauza - cesta do Izraele

květen / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.-7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13.-14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20.-21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27.-28. / 29. / 30. / 31.

červen / 1. / 2. / 3.-4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.-11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17.-18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24.-25. / 27. / 28. / 29. / 30.

červenec / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22.-23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28. / 29.-30. / 31.

srpen / 1. / 2. / 3. / 4. / 5.-6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / pauza - cesta do Skotska / 21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26.-27. / 28. / 29. / 30. / 31.

září / 1. / 2.-3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.-10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16.17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23.-24. / 25. / 26. / 27. / pauza - cesta do Japonska

říjen / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / pauza - cesta na Island


/ 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

listopad / 1. / 2. / 3. / 4.-5. / 8. / 9. / 10.-11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21.


(Říjen - prosinec 2000, rok 2001, 2002, dále rok 2003, 2004 a 2005,
dále rok 2006 a 2007
rok 2008, rok 2009, rok 2010 , rok 2011 , rok 2012 , rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016

ČTENÍ:
Kontakt (sci-fi workshop)
Zlatá padesátá (vzpomínky na dětství)
Vietnam story (veterán Prošek vzpomíná)
Pérák kontra Globeman (Comics O.Neffa)
Vzpomínky O.Neffa na srpnové dny 1968
Galerie obrazů Ondřeje Neffa


NEVIDITELNÝ PES
ZVÍŘETNÍK
SCI-FI
Knéblův web
    WOLESCHKO.CZ

Astonův web
    NEFF.CZ

Neffova galerie
Wagnerův web
    BOSKOWAN.COM

Flag Counter


Toto je DENÍK:  do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patričně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. 
Rediguje Ondřej Neff, grafiku vytváří Tom Vild.
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1212-673X.

Památce německého ovčáka Gordona (*23.4.1984, +5.3.1996), který mě přivedl k poznání, že události světové, domácí, rodinné a psí mají ze zřetele věčnosti stejný význam. Neviditelného psa dovedl dělat způsobem, jaký jeho nástupce rottweiler Bart (*29.9.1996, + 4.9.2008) se nikdy nenaučil napodobit. No a od 8.8.2002 památce mé ženy Michaely (*1.1.1945), která od nás na tu věčnost odešla. Tohle zase neumím já pochopit.
čtvrtek 6. 9. 2007,
  • USA popřely plánované vyřazení KLDR ze seznamu teroristů
  • J. Kaczynski nařkl Michnika a Geremka z poškozování Polska
  • Nečas hodlá předložit vládě první etapy reformy penzí ještě letos
  • Starostové z Podbrdska požadují peníze, ale vesměs odmítají radar
  • B. Sobotka chce vrátit reformu do PS, Vlček tvrdí, že vše bylo v pořádku
  • Cizinci by podle Nečase mohli od roku 2009 dostávat tzv. zelené karty
  • Lidovci hrozí, že kvůli penězům z EU budou žádat odvolání Kuchtové
  • ČHMÚ vydal varování před vydatnými srážkami a silným větrem
  • Počasí v Praze: zataženo, chladno, přeháňky

    ČESKÝ POLITICKÝ CIRKUS: Za Brdy brdštější!
    Komise pro rozvoj Brd bude bdít nad rozvojem doposud zaostalé oblasti, radar neradar, děj se co děj. V první fázi budou Brdy, jak se dovídáme z nejmenovaných zdrojů, které nemohou být zveřejněny, prohlášeny za velehory a při nejbližší příležitosti sem vyrazí primátor Bém inkognito, v přestrojení za potulného budhistického mnicha, aby nejzajímavější vrcholek brdských velehor Bílá Skála ztekl bez kyslíkové bomby. Hrad Kazín bude prohlášen za kulturní památku UNESCO a bude skvělostí soutěžit jen s prehistorickým hradištěm Plešivec. V druhé fázi bude soustava podbrdských rybníků napojena na soustavu přehradních jezer na Vltavě a to vše prohlášeno za vnitrozemské moře, které bude propojeno s Atlantikem prokopáním šíje široké 80 kilometrů, čímž vznikne ideální kotviště pro atomové ponorky.

    Ano, šaškárna. A nemusela by být, kdyby nebylo ostudné nechuti zapojit se do kolektivní obrany kontinentu prostě tím, že by se poskytla část prostoru, který je k vojenským účelům (včetně raketových odpališť) používán už přes půl století.
     
border=

    JAK ŽIVOT JDE: Brněnská cesta
    Včera jsem přednášel na semináři o digitální fotografii v naší filiálce v Brně (Institut digitální fotografie IDIF). Počasí nám nepřálo, ale nevzdali jsme se a fotili i venku, takže věřím, že si posluchači přece jen něco odnesli.
    Cesta zpátky ale byla krušná natolik, že si dovolím dvě poznámky.
    Co se dopravy týče, je Brno postiženo kridiotstvím snad ještě hůř než Praha, a to je co říct. Nemá žádný objezd, což samo o sobě je zločin. Takové město významem Brnu podobné by mělo objezd v každém civilizovaném státě Evropy. Podobně jako v Praze je tranzitní doprava vedená přes střed (zločin) a znesnadněna tak, že je koncentrována do několika ulic (dvojnásobný zločin). Jenže navíc je Brnem vedeno obludné těleso železnice a v centru trčí blok nádraží. To je jako kdyby někdo chodil po světě se sekerou zaseknutou do hlavy.
    Pravda, existuje projekt na odstranění tohoto nesmyslu, jenže - a jsme u toho, právě tak existuje "lidový odpor" proti tomu. Pak ovšem není divu, že jedu v Cejlu na výpadovku na dálnici čtyřicet minut (cca 5 km).

    Další útrapy pokračovaly na dálnici - ovšem za ně "nikdo nemůže" ve smyslu, že za ně nemůže tas pata, která si říká státní správa. Hustě pršelo, viditelnost mizerná - a každou chvíli mě předjížděl magor, měl tam naloženo jistě hodně nad sto pade, spíš ke dvěma stovkám. Do toho bouračka, auto napíchnuté na svodidlo na dělícím pruhu - evidentně důsledek smyku, byl to, jak jsem s tom šeru a lijáku stačil zahlédnout, nějaká postarší škodovka, snad favorit. Celou zbývající cestu domů jsem myslel na to, jestli tam vznikla řetězová bouračka nebo ne. Při způsobu jízdy na dálnici by nebylo divu.