2017
leden / 6. / 7.-8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.-22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

únor / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11.-12. / 13. / 14. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 25.-26. / 27. / 28.

březen / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25.-26. / 27. / 28. / 29. / 30.

duben / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16 / 17. / 18. / 19. / 20. / pauza - cesta do Izraele

květen / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.-7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13.-14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20.-21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27.-28. / 29. / 30. / 31.

červen / 1. / 2. / 3.-4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.-11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17.-18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24.-25. / 27. / 28. / 29. / 30.

červenec / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22.-23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28. / 29.-30. / 31.

srpen / 1. / 2. / 3. / 4. / 5.-6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / pauza - cesta do Skotska / 21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26.-27. / 28. / 29. / 30. / 31.

září / 1. / 2.-3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.-10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16.17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23.-24. / 25. / 26. / 27. / pauza - cesta do Japonska

říjen / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / pauza - cesta na Island


/ 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

listopad / 1. / 2. / 3. / 4.-5. / 8. / 9. / 10.-11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23.


(Říjen - prosinec 2000, rok 2001, 2002, dále rok 2003, 2004 a 2005,
dále rok 2006 a 2007
rok 2008, rok 2009, rok 2010 , rok 2011 , rok 2012 , rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016

ČTENÍ:
Kontakt (sci-fi workshop)
Zlatá padesátá (vzpomínky na dětství)
Vietnam story (veterán Prošek vzpomíná)
Pérák kontra Globeman (Comics O.Neffa)
Vzpomínky O.Neffa na srpnové dny 1968
Galerie obrazů Ondřeje Neffa


NEVIDITELNÝ PES
ZVÍŘETNÍK
SCI-FI
Knéblův web
    WOLESCHKO.CZ

Astonův web
    NEFF.CZ

Neffova galerie
Wagnerův web
    BOSKOWAN.COM

Flag Counter


Toto je DENÍK:  do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patričně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. 
Rediguje Ondřej Neff, grafiku vytváří Tom Vild.
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1212-673X.

Památce německého ovčáka Gordona (*23.4.1984, +5.3.1996), který mě přivedl k poznání, že události světové, domácí, rodinné a psí mají ze zřetele věčnosti stejný význam. Neviditelného psa dovedl dělat způsobem, jaký jeho nástupce rottweiler Bart (*29.9.1996, + 4.9.2008) se nikdy nenaučil napodobit. No a od 8.8.2002 památce mé ženy Michaely (*1.1.1945), která od nás na tu věčnost odešla. Tohle zase neumím já pochopit.
Pondělí 11. 6. 2007,
  • Rusko vyzvalo USA ke zmrazení rozhovorů o základnách v Evropě
  • Tepelný štít raketoplánu Atlantis byl poškozen, kosmonauti jej opraví
  • Vesecká chce před ústavně-právní výbor Sněmovny, případně na schůzi PS
  • Čunek i Vesecká důrazně popřeli spekulaci Benešové o politické objednávce
  • Topolánek chce prošetření případného vlivu minulých vlád na Čunkovu kauzu
  • Klaus připomněl Lidice a jejich dopad na česko-německé vztahy
  • Dva neonacisté byli zadrženi během demonstrace v Havířově
  • České dráhy změnily jízdní řád a zavedly nové síťovky
  • Počasí v Praze: skoro jasno, velmi teplo

    ČESKÝ POLITICKÝ CIRKUS: Galileo na mělčině
    Projekt evropského navigačního systému Galileo je zahalen mnohými mračny a mráčky, avšak ten nejtemnější by se dal charakterizovat prostým slůvkem "proč". Je jasné, proč máme více systémů operátorů mobilní telefonie - je to kšeft, vydělává se na tom a konkurence je žádoucí i pro zákazníky, neboť tlačí ceny dolů. Stávající navigační systém GPS se osvědčil, funguje, stává se technickým fenoménem přinejmenším této dekády, proč tedy nový systém? Galileo by měl být přesnější, přinejmenším do roku 2015, kdy má být spuštěn systém GHPS nové generace. To není zanedbatelný faktor. Přesnější navigační systém by mohl přinést aplikace, o kterých nyní nemáme tušení. Mohl by, jisté to není. Stojí to za sázku ve výši 3,5 miliard eur? Asi ano,. Nové technické možnosti uvolňují stavidla vynalézavosti. Nyní by se tedy měla otevřít stavidla vynalézavosti pro způsob, jak pro Galileo najít peníze. Poslední vývoj v této věci uvolňuje pro Galileo i veřejné peníze Unie, tedy i ty naše. Těžké mračno zvané "proč" by ale nebylo tak těžké, kdyby se pracovalo i na aplikačních projektech. k čemu by mohl Galileo sloužit, co by nezvládl systém GPS. Kdyby se rodily realizovatelné projekty, jistě by do podniku dostal větší chuť i soukromý sektor, a celý projekt by se uvolnil z mělčiny, na níž dosud leží.
     
border=

    JAK ŽIVOT JDE: Proč se na kruháči v Dolních Břežanech nic nedělá
    Pokračuji v seriálu, který hned tam neskončí. V Dolních Břežanech předstírá stavební práce evropsky významná firma Strabag, která se může přetrhnout, jakmile jde o soukromou zakázku, kdežto veřejnou zakázku bere na hůl, jak je u nás zvykem. Na snímku dole vidíte výsledek bezmála tří týdnů práce firmy, která operuje po ploše poloviny Evropy!

    Copak že se tam stalo?
    Inu, už teď je v Břežanech kruháč, šlo o to ho opravit a rozšířit, přičemž se narazilo na původní mostek pod silnicí, která tudy vedla už za krále Holce. Nastalo veliké divení a "oprava dokumentace". Toto divení by nemuselo nastat, kdyby projektanti měli v hlavách jinou hmotu, než piliny a řezanku a věnovali problému aspoň setinu zájmu, kterou jinak věnují pití piva a pojídáním utopenců. Muselo by je napadnout, copak se asi děle s vodou potoka, který záhadně mizí pod kruháčem a objevuje se na druhé straně a končí v nedalekém rybníčku a asi by si položili otázku, jak předchůdce dnešního kruháče věc řešil a možná, že by byli tak zvídaví a podívali se na dokumentaci aktuálního kruháče. Místo toho namalovali cosi na papír a když pak vyslali na místo Pepíčka s bagrem, odebrali se na pivo a utopence a Pepíček zabral za rejčáky a začal ječet, pane inženýr, pane inženýr, tady jsou ňáký roury!

    Měli bychom všichni žalovat firmu Strabag za neuvěřitelné lajdáctví při přípravě dokumentace, za nekompetenci a lhostejnost. Stavbu zadává "kraj". Kdopak to asi zadal? Byl se na místě samém podívat? Věnoval pozornost problému aspoň ze setiny toho, čemu věnuje pozornost normálně?

    Obvykle dobře informované zdroje tvrdí, že tím se stavba prodlouží o další tři až čtyři týdny. To znamená, že lemplové, kteří před tím malovali na papír, budou tři neděle malovat uložení dvou kanalizačních rour.

    Bejt to tak soukromý... Kdyby jim tak sedl za zády rozzuřený majitel, kterému by běželo penále. Jenže na soukromé stavbě by se to nestalo.

    Mimochodem, za dobu, co se toto děje / neděje) na protější straně silnice vyrůstá první patro chystaného obchoďáku. Neudiví mě, že to ukáčko, co se tam občas opírá o lopatu, bude v závěru stavby chodit na pivo do hotového, ze soukromých peněz stavěného obchodního centra. No a do díry, kterou vidíte, bude to ukáčko z vejšky močit.

    Na snímku je jasně vidět, že jde o původní mostek pod silnicí, po které jsem ještě s maminkou jezdíval do Zlatníků pro rašelinu k nám na zahrádku.