2017
leden / 6. / 7.-8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.-22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

únor / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11.-12. / 13. / 14. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 25.-26. / 27. / 28.

březen / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25.-26. / 27. / 28. / 29. / 30.

duben / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16 / 17. / 18. / 19. / 20. / pauza - cesta do Izraele

květen / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.-7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13.-14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20.-21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27.-28. / 29. / 30. / 31.

červen / 1. / 2. / 3.-4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.-11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17.-18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24.-25. / 27. / 28. / 29. / 30.

červenec / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22.-23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28. / 29.-30. / 31.

srpen / 1. / 2. / 3. / 4. / 5.-6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / pauza - cesta do Skotska / 21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26.-27. / 28. / 29. / 30. / 31.

září / 1. / 2.-3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.-10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16.17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23.-24. / 25. / 26. / 27. / pauza - cesta do Japonska

říjen / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / pauza - cesta na Island


/ 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

listopad / 1. / 2. / 3. / 4.-5. / 8. / 9. / 10.-11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25.-26. / 27. / 28. / 29. / 30.

prosinec / 1. / 2.-3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.-10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16.-17.


(Říjen - prosinec 2000, rok 2001, 2002, dále rok 2003, 2004 a 2005,
dále rok 2006 a 2007
rok 2008, rok 2009, rok 2010 , rok 2011 , rok 2012 , rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016

ČTENÍ:
Kontakt (sci-fi workshop)
Zlatá padesátá (vzpomínky na dětství)
Vietnam story (veterán Prošek vzpomíná)
Pérák kontra Globeman (Comics O.Neffa)
Vzpomínky O.Neffa na srpnové dny 1968
Galerie obrazů Ondřeje Neffa


NEVIDITELNÝ PES
ZVÍŘETNÍK
SCI-FI
Knéblův web
    WOLESCHKO.CZ

Astonův web
    NEFF.CZ

Neffova galerie
Wagnerův web
    BOSKOWAN.COM

Flag Counter


Toto je DENÍK:  do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patričně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. 
Rediguje Ondřej Neff, grafiku vytváří Tom Vild.
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1212-673X.

Památce německého ovčáka Gordona (*23.4.1984, +5.3.1996), který mě přivedl k poznání, že události světové, domácí, rodinné a psí mají ze zřetele věčnosti stejný význam. Neviditelného psa dovedl dělat způsobem, jaký jeho nástupce rottweiler Bart (*29.9.1996, + 4.9.2008) se nikdy nenaučil napodobit. No a od 8.8.2002 památce mé ženy Michaely (*1.1.1945), která od nás na tu věčnost odešla. Tohle zase neumím já pochopit.
Pátek 1. 6. 2007,
  • Condoleezza Rice podpořila vznik samostatného palestinského státu
  • Protiraketový systém je pro Putina vážné ohrožení, proto odpálili Rusové raketu
  • Pokud eurozóna neschválí protiraketový systém, hrozí jí zánik, prohlásil Topolánek
  • Pro údajné porušení zákona na ochranu míru bylo podáno trestní oznámení na Bushe
  • Podle CVVM je většina odpůrců amerického radaru z řad voličů KSČM a ČSSD
  • Policie obvinila v kauze Čunek několik svědků z křivého svědectví
  • Čunek si myslí, že policie se svědky snaží jenom zastrašit
  • RWE zvýší od 1.6. ceny plynu pro domácnosti o 2%
  • Počasí v Praze: oblačno, oteplení

    ČESKÝ POLITICKÝ CIRKUS: A co takhle dát si kalkulačku?
    Náhlý zvrat v Čunkově aféře asi nadělal další vrásky Mirkovi Topolánkovi. Policie údajně obvinila tři Čunkovy hlavní svědky z nadržování a křivé výpovědi. To jsou závažné trestné činy se sazbou až osm let odnětí svobody. Ale ať to dopadne jak to dopadne, pořád nejde do hlavy, proč se nevyšetřují okolnosti příčiny té kauzy, totiž prodeje vsetínských pozemků společnosti H&B REAL. Nechce se věřit, že by se například nepodařilo porovnat ceny prodeje těch pozemků s běžnými cenami v té oblasti: pokud by byly stejné nebo podobné, proč by vsetínský starosta nějaký úplatek žádal? A pokud jsou rozdílné, v neprospěch města, pak je to jasné, řekl by selský rozum. Na webových stránkách firmy je vcelku rozumné vysvětlení, jak to s prodejem bytů po zkrachovalé Zbrojovce Vsetín bylo. Podle nich společnost nabídla nejnižší cenu ve výši 1.963,- Kč/m2 a pak město, tedy Čunkem řízené město, byty prodávalo za městem regulovaných podmínek v ceně 1963,- Kč/m2. Z toho vyplývá nulový zisk, takže se zdá, že se vše dělo z pohnutek andělských. Jenže podle jiných zdrojů firma která za tímto účelem vznikla byty odkoupila za 42 milionů korun. Z nového bydlení pro vsetínské utržila firma Vsetínské byty 61 milionů, o 19 milionů víc, než byla výkupní cena. Diference prý šla na daň z nemovitosti a převody. Takže znova - copak se tohle nedá prověřit, kolik činila daň z nemovitostí a převody? Výpočet by přece měl vést k jasnému určení, zda korupce z věci trčí jak šídlo z pytle anebo zda je vše v pořádku a aféra je jen dílo zhrzené podřízené někdejšího starosty.
    
border=

    JAK ŽIVOT JDE: Cesta na premiéru
    Poslední květnový den byl u nás převelice důležitý. 31. 5. se konala ve Strašnickém divadle premiéra dramatizace románu Vladimíra Körnera Údolí včel v režii Evy Bergerové. Ljuba tam hraje hlavní ženskou roli a tak jsme s ní prožíval tři měsíce přípravných prací a zkoušení, tedy tři měsíc,e při kterých tekly nervy pěkně širokým korýtkem. Nemá smysl, abych premiéru hodnotil. Když napíšu, že byla výborná (a ona byla výborná), budete si myslet, že nejsem objektivní. Veselých historek z natáčení taky moc neznám, z natáčení, rozumějte zkoušení. Takže dodám jen, jak to vypadalo odpoledne, kdy jsme vyjížděli ze Zvole autem. Řídila Ljuba ("já sama", zní heslo), zařadila zpátečku, přidala plyn, pustila spojku a bum, narajbovala vrata, která se nestačila otevřít. Mohl jsem za to samozřejmě já. Nevěděl jsem, co na to mám říct, protože každé slovo bylo špatně a jenom zvýším dusno. Tak jsme dojeli do Strašnického a já se vydal do ulic shánět lak na vlasy, protože u toho laku, co měla v šatně, se zacpala dírka. Bylo mi jasné, že koupím blbej lak. Zadání znělo, že to mám být lak l´Oreal, jenže o nějakém loreálu ve Strašnicích nikdy neslyšeli.

    Po paní režisérce jsem pak poslal nějaký ten Taft do šatny a pak už byla ta premiéra a bylo to úžasný a lidi plácali a Ljuba se vrátila ze šatny a všichni jí blahopřáli a taky všem pánům (Jan Novotný, Jan Zadražil, Jan Skopeček, Kryštof Nohýnek, Jiří Racek) a na lak jsme si vzpomněl až při zpáteční cestě.
    "A ten lak..." řekl jsem opatrně. "Byl blbej, co?"
    "Blbej? Byl báječnej! Ten byl prostě skvělej."

    Není lepšího laku na vlasy než ten, který je aplikován v den úspěšné premiéry.