2017
leden / 6. / 7.-8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.-22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

únor / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11.-12. / 13. / 14. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 25.-26. / 27. / 28.

březen / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25.-26. / 27. / 28. / 29. / 30.

duben / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16 / 17. / 18. / 19. / 20. / pauza - cesta do Izraele

květen / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.-7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13.-14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20.-21. / 22. / 23. / 24.


ZDE.
(Říjen - prosinec 2000, rok 2001, 2002, dále rok 2003, 2004 a 2005,
dále rok 2006 a 2007
rok 2008, rok 2009, rok 2010 , rok 2011 , rok 2012 , rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016

ČTENÍ:
Kontakt (sci-fi workshop)
Zlatá padesátá (vzpomínky na dětství)
Vietnam story (veterán Prošek vzpomíná)
Pérák kontra Globeman (Comics O.Neffa)
Vzpomínky O.Neffa na srpnové dny 1968
Galerie obrazů Ondřeje Neffa


NEVIDITELNÝ PES
ZVÍŘETNÍK
SCI-FI
Knéblův web
    WOLESCHKO.CZ

Astonův web
    NEFF.CZ

Neffova galerie
Wagnerův web
    BOSKOWAN.COM

Flag Counter


Toto je DENÍK:  do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patričně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. 
Rediguje Ondřej Neff, grafiku vytváří Tom Vild.
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1212-673X.

Památce německého ovčáka Gordona (*23.4.1984, +5.3.1996), který mě přivedl k poznání, že události světové, domácí, rodinné a psí mají ze zřetele věčnosti stejný význam. Neviditelného psa dovedl dělat způsobem, jaký jeho nástupce rottweiler Bart (*29.9.1996, + 4.9.2008) se nikdy nenaučil napodobit. No a od 8.8.2002 památce mé ženy Michaely (*1.1.1945), která od nás na tu věčnost odešla. Tohle zase neumím já pochopit.
Čtvrtek 1.6. 2006,
  • Paroubek veřejně prohlásil, že Kubice je prolhanec a křivopřísežník
  • Zveřejnění tajné zprávy o biolihu a Mrázkovi vyšetřování neohrozí, tvrdí Kubice
  • Vesecká si s Paroubkem dohodla, že prověří, zda Kubice nespáchal trestný čin
  • Vedení ODS představilo dokument, který dostal název Smlouva ODS s občany ČR
  • BIS tvrdí, že korupci okolo biolihu podléhají nejen státní úředníci, ale i zákonodárci
  • Holubová z levicové frakce SZ byla po schůzce s Paroubkem vyškrtnuta z kandidátky
  • Vicepremiér Havel varoval, že Smlouva ODS s občany prakticky zruší sociální stát
  • Předseda OSŽ Dušek žaluje Šimonovského, hejtmany, auditora a vedení ČD
  • Počasí v Praze: zataženo, chladno, skoro zima

    ČESKÝ POLITICKÝ CIRKUS: Kostlivec ze skříně ven
    Poněkud nepřesná slova pronesl premiér Jiří Paroubek, když v souvislosti s Kubiceho zprávou hovoří o postupu, který "ohrožuje důvěru v principy právního státu". Pochybnosti můžeme mít ne o principech samých, ty jsou vcelku jasné a po staletí osvědčené. Pochybnosti se týkají otázky, zdali České republice stále ještě náleží přídomek "právní stát", o to zde jde. Kubice se obrátil s důvěrnou zprávou na sněmovní branný výbor. Udělal to, když nabyl přesvědčení, že ho jeho nadřízení zrazují, maří jeho práci, nadržují zločincům a ohrožují výsledky vyšetřování. To je podstata toho, co se stalo.

    První, co by mělo zajímat každého, komu jde o principy právního státu, je to, zdali Kubiceho podezření bylo oprávněné. Jestliže jeho klíčově důležití podřízení jsou kriminalizováni kvůli administrativnímu přehmatu při vyplňování lejster ze služební cesty, pak by měl bát ostražitý každý, komu princip právního státu leží na srdci. Čekali bychom to i od nejvyšší státní zástupkyně Vesecké. Je tedy s podivem, že mnohem víc ji zajímá, kdo Kubiceho zprávu vynesl a předhodil médiím. Má podezření, že by to mohl být trestný čin. Asi byl. Rozhodně to nebyl korektní způsob, jak zacházet s důvěrným materiálem. Ale i to patří k chodu demokratického a tudíž právního státu - že kostlivci vypadnou ze skříně, když se to nejmíň hodí. Například před volbami.

    Třetí utkání
    Na Primě se znovu utkal Paroubek s Topolánkem za soudcování Michaely Jílkové. Tentokrát odnesla více bodů za technické provedení i umělecký dojem ODS. Paroubek byl nadutý, sebestředný, vyhýbal se argumentaci, choval se odpudivě a za zády měl hulákající pakáž, která si v ničem nezadala s lůzou, navštěvující novácký Kotel. Jestliže sociální demokracii zvolí lidé, kterým zaimponoval ve středu večer Paroubek s jeho hulákajícím stádem, pak nás potěš pánbůh.

    JAK ŽIVOT JDE: Sochy na terase

    V úterý pořádal Institut digitální fotografie osmé Digifórum v Kongresovém centru na Pankráci. To je ten starý dobrý Pakul (palác kultury) neboli Moby Dick (budova je bílá), jeden z nejšerednějších a urbanisticky nejdrzejších paskvilů socialistické architektury, kolik jich hyzdí Prahu. To jen úvodem, jelikož jde o umení s velkým U!
    Stáli jsme v tom prvním patře Pakulu s Jirkou Wagnerem, redaktorem Neviditelného psa a koukali dolů a vida, dole je výstava plastik. Dnes (ve čtvrtek) v půl dvanácté je vernisáž, vystavují tam Aleš Veselý, Antonín Kašpar, Václav Fiala, Xénie Hoffmeisterová a ze Slovenska pozvali Mariána Karla. No a jak tak koukáme z té výšky, tak vedle sochy Aleše Veselého stojí vétřieska a říkali jsme si, krindipindy, aby ji tam nezapomněli , tu vétřiesku, to by ve čtvrtek při otevření té výstavy někdo mohl pojmout ídeu, že je to taky socha. Takže to Jiřík vyfotil, aby bylo jasno, že umení je to vpředu, kdežto to vzadu je pouhý fakt, nikoli artefakt.