2017
leden / 6. / 7.-8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21.-22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

únor / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11.-12. / 13. / 14. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 25.-26. / 27. / 28.

březen / 1. / 2. / 3. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24. / 25.-26. / 27. / 28. / 29. / 30.

duben / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16 / 17. / 18. / 19. / 20. / pauza - cesta do Izraele

květen / 2. / 3. / 4. / 5. / 6.-7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13.-14. / 15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20.-21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26. / 27.-28. / 29. / 30. / 31.

červen / 1. / 2. / 3.-4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.-11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17.-18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23. / 24.-25. / 27. / 28. / 29. / 30.

červenec / 1.-2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.-9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.-16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22.-23. / 24. / 25. / 26. / 27. / 28. / 29.-30. / 31.

srpen / 1. / 2. / 3. / 4. / 5.-6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / pauza - cesta do Skotska / 21. / 22. / 23. / 24. / 25. / 26.-27. / 28. / 29. / 30. / 31.

září / 1. / 2.-3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.-10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16.17. / 18. / 19. / 20. / 21. / 22. / 23.-24. / 25. / 26. / 27. / pauza - cesta do Japonska

říjen / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14.-15. / 16. / 17. / 18. / 19. / 20. / 21. / pauza - cesta na Island


/ 26. / 27. / 28.-29. / 30. / 31.

listopad / 1. / 2. / 3. / 4.-5. / 8. / 9. / 10.-11. / 13. / 14. / 15. / 16. / 17. / 18.-19. / 20. / 21. / 22. / 23.


(Říjen - prosinec 2000, rok 2001, 2002, dále rok 2003, 2004 a 2005,
dále rok 2006 a 2007
rok 2008, rok 2009, rok 2010 , rok 2011 , rok 2012 , rok 2013, rok 2014, rok 2015, rok 2016

ČTENÍ:
Kontakt (sci-fi workshop)
Zlatá padesátá (vzpomínky na dětství)
Vietnam story (veterán Prošek vzpomíná)
Pérák kontra Globeman (Comics O.Neffa)
Vzpomínky O.Neffa na srpnové dny 1968
Galerie obrazů Ondřeje Neffa


NEVIDITELNÝ PES
ZVÍŘETNÍK
SCI-FI
Knéblův web
    WOLESCHKO.CZ

Astonův web
    NEFF.CZ

Neffova galerie
Wagnerův web
    BOSKOWAN.COM

Flag Counter


Toto je DENÍK:  do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patričně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. 
Rediguje Ondřej Neff, grafiku vytváří Tom Vild.
Listu je přiděleno mezinárodní registrační číslo ISSN 1212-673X.

Památce německého ovčáka Gordona (*23.4.1984, +5.3.1996), který mě přivedl k poznání, že události světové, domácí, rodinné a psí mají ze zřetele věčnosti stejný význam. Neviditelného psa dovedl dělat způsobem, jaký jeho nástupce rottweiler Bart (*29.9.1996, + 4.9.2008) se nikdy nenaučil napodobit. No a od 8.8.2002 památce mé ženy Michaely (*1.1.1945), která od nás na tu věčnost odešla. Tohle zase neumím já pochopit.
Úterý 20.12. 2005,
  • Bush odmítl rychlý odsun USA jednotek z Iráku
  • Gross při nákupu bytu podle policie nespáchal trestný čin
  • Fakultní nemocnice budou od ledna hodnotit kvalitu a hospodaření
  • EK nechává posoudit projekty elektronického zdravotnictví včetně IZIP
  • ÚOHS začal vyšetřovat tendr na mýtné, do 30 dnů může výběrové řízení zrušit
  • Soudkyně ústeckého soudu navrhuje přikázání kauzy Berka jinému soudu
  • Podle STEM by volby v prosinci vyhrála ODS (31 %) před ČSSD (26 %)
  • Parlamentní televize 24cz koupila práva na estrády s Paroubkem
  • Počasí v Praze: zataženo, k večeru sněžení

    ČESKÝ POLITICKÝ CIRKUS: Otvírák na oči
    Protože všechno zlé je k něčemu dobré, aspoň se to tvrdí, zkusme najít něco pozitivního na situaci na našich silnicích a najmě pak na dálnici D1, spojující českou a moravskou metropoli. Šéf dopravní policie o situaci jednal s ministrem dopravy. Jako obvykle, když stát pro občany nic zásadního a konkrétního nedělá a dělat nehodlá, dostane se občanovi ujištění, že "situace je monitorována". Podobně jako policie úspěšně monitoruje zloděje a obchodníky s drogami v centrech velkých měst, bude ještě pilněji a usilovněji monitorovat průběžný masakr na hlavní dopravní tepně. Do svého monitorování nechá nahlédnout občany. Takže občan za volantem bude informován průběžně skřehotajícím rozhlasovým vysíláním, že mezi ním a cílem cesty je ikstá zácpa a na bránách načítajících náklaďákům mýto se dozví, kdje jaká bouračka.

    Toto jsou samozřejmě důležitá opatření, která v civilizovaném světě všude jsou, ovšem jako doplněk - především jako doplněk promyšlené a intenzivní výstavby dálniční sítě a efektivní údržby sítě stávající. Ani jednoho, ani druhého u nás svědky nejsme. Páně ministra Šimonovského plán na přístavbu dalšího pruhu k dé jedničce je natolik šílený, že by mohl budit zděšení až paniku, naštěstí nikdo nevěří na jeho realizaci, takže není bezprostředních obav o psychický stav obyvatelstva. A když se dozvíme, že dálnice mezi Prahou a Českými Budějovicemi má být dokončena za patnáct let, máme pocit nějakého temného šprýmu.

    Nicméně, vraťme se k úvodnímu návrhu. Situace už je natolik katastrofální, že by mohla aspoň některým politickým špičkám otevřít oči. Je před volbami. Zatím se sice všichni, socialisté jako liberálové, účastní závodů v tom, kdo nabídne velkorysejší rozdávání veřejných peněz, ať už se to jmenuje "sociální stát" nebo "tlustá peněženka". Je ale nepochopitelné, že zásadním předvolebním tématem se nestává doprava. To je přece oblast lidské činnosti, která se týká absolutně každého občana. Investice do této oblasti, i kdyby nakrásně byly na dluh, vedou ke zvýšení efektivity národního hospodářství a ke zlepšení kvality života občanů. Navíc se plnění slibů v této oblasti dá přesně a průběžně kontrolovat.

    Nu, možná je právě toto důvod, proč se politici do této problematiky nehrnou a tak jsme odsouzeni čekat v zácpách a smutně pohlížet na rostoucím počet křížků po okrajích silnic.